Träning.

Imorgon ska man träffa syo och diskutera studieplanen,och träna och eventuellt simma.
det ska bli nice.
ska äta nyttigare nu när högtiderna är slut för tillfället,det ska bli väldigt skönt att inte äta mat som innehåller för mycket fett enligt mig,då jag bara behöver fettet för att bygga muskler.



Dagens rant: 

jag stör mig på alla jävla personer som säger en sak på internet och sen en annan när man pratar med dem In real life. det är ganska störande för folk är så tuffa bakom sina skärmar och skriver en jävla massa.
Då man träffar personen säger den fan inte ett dugg liknade så dem sa på internet någon dag innan.

och sen är det den jävla kylan som ska vara död åt kyla,inte åt snön men åt kylan den skulle man klara sig utan för fan.
sen är det att jag inte har haft orken att åka och köpa mer träningsartiklar.
det var nog allt från dagen rant innan klockan 20.00

nu jävlar kommer jag bli kallad rasist för jag la upp en bild på en torshammare;D
Dagens rant om positiva saker.

Att jag ätit mindre fett i maten än under julen.  det beror nog mest bara det att  jag inte kommer på något annat positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0