städning.

Idag på förmiddagen har jag hunnit städa och träna ganska bra ligger redan över min förbrännig med 400 kalorier av jag måste förbränna för att nå min målvikt dvs en kropp med minimalt med fett och mest bestånde av muskler Bara pga av städningen och lite situps (250 av mina 600).Idag skall jag även in till stan och köpa lite mer träningsaker!
Sjukt nöjd i den här taken når jag min vikt en månad innan jag satt datum för det.
 
Dagens rant
snön ligger kvar fort. och det är kallt ute och jag som ska in till stan.
lär bli uppdaterad.

Dagens positiva rant
att jag tränat och städa hela lägenheten. och bara genom att städa brände jag tillräcklig för dagen.
och är på sjukt bra humör!.


Det var nog allt hade bra gott folk,för utan er som jag hatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0