Ny Blogg,Nytt Liv.

Hej,och välkommna till min nya blogg,jag startat den i och med att ett nytt år har börjat.
detta år ska bli bättre på vissa punkter än förra året.
Måste säga att min jul har varit ganska rolig då den mest gått ut på att ha drukit en hel del whiskey!
Och ätit en jävla massa julmat! 
Det blir till att träna efter nyår som fan för att ta igen förlorad träning.

Nytt träningsprogram hemma

 1.600 situps morgon och kväll.
 2.200 Armhävningar helst varje dag minst.
 3.Minst 100 med hanteln
 4.1000 hopp med hopprep.

och detta är till och börja med sen skaffa gymkort och så sånt.



nu skall jag äta middag hade bra gott folk och ni jag hatar dra åt helvete!
Mvh Mr. M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0